Anya Németországban

Anya Németországban

Kislány vagy kisfiú? Ez itt a kérdés...

2021. július 21. - Anya Németországban

A 10. és a 12. hét utáni vérvétel és Harmony teszt után izgatottam vártam, hogy a 14. héten újra láthassam gyermekünket. A 10. heti ultrahang után biztos voltam az egyik nemben, de hogy vajon jól láttam-e vagy hagyjak fel az amatőr nőgyógyászati praxisommal, azt később árulom el. Ekkor már a március végét tapostuk és a nőgyógyásztól megkaptam a Beschäftigungsverbotot (foglalkoztatási tilalmat) a maszkhasználat, a korona nagyobb intenzitású erősödése és a testi tüneteim miatt. Ehhez, hogy kiadták a papírt 10€-t kellett fizetnem.

Így aztán március végétől nem kellett dolgozni mennem, itthon maradhattam és tudtam foglalkozni az itthoni teendőimmel. Mivel az akkori bérelt lakásunk nem volt megfelelő egy kisbaba számára, így kerestünk egy másik otthont, és áprilistól-még a mai napig sokat foglalkozunk az új otthonunkkal. A költözés oroszlánrésze már megtörtént, de ha várandósan akarsz költözni: NE TEDD! Rettentő fárasztó, megerőltető és stresszes és a végére már a hátad közepére se kívánod az egészet. Nem beszélve arról, hogy a férjed is hullafáradt és több szervezést igényel, hiszen te sem emelhetsz már nehéz dobozokat és annak ellenére, hogy mindenki sulykolja beléd, hogy a "terhesség nem betegség", te sem akarod sem a derekadat, sem pedig a gyermekedet veszélyeztetni holmi költözés miatt. 

Április közepétől pedig a fészekrakó ösztönöm is beindult és mivel már tudtuk leendő gyermekünk nemét, így beújítottam két csomag használt ruhára az egyik Facebook csoporton keresztül. 

Már kíváncsi vagy, hogy mi lesz a gyermekünk neme? 

Ugye emlékszel, hogy volt egy "sejtésem", amit biztosra vettem a 10. héttől? Miután hazaértünk a nőgyógyásztól, de még mielőtt tova száguldottunk volna a munkahelyem felé, hogy leadjam a BV papírt, megpihentünk egy kicsit és leültünk a kanapére. Itt az idő. A férjem bontotta ki remegő kézzel a papírborítékot, ami tartalmazta azt a kis titkot, ami ilyen vagy olyan módon meghatározza az életünket. Kis herceg vagy hercegnőnk lesz?

Először az eredményeket láttuk, hogy elenyészően kevés, 0,10%-nál is kevesebb esélye van a gyermekünknek, hogy a három szindróma valamelyikével szülessen. Aztán megláttam... Előbb, mint a férjem.. és felkiáltottam:

KISLÁNY! weiblich!

A férjemet korábban ostromoltam, hogy szerintem kisfiú lesz, a nőgyógyásznál mintha láttam volna valamit. Aztán mint később kiderült, nagyon is rosszul láttam. Nem leszek amatőr nőgyógyász! Ígérem.

A kis hercegnőnk szeptemberben megszületik! 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyanemetorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr5916627640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása